Gaztelania | Euskera

Ongi etorriak Bizkaiko Caritaseko web orrira. Kontsultaren bat egiteko: sakatu hemen - 944 020 099

NAZIOARTEKO KOOPERAZIOA ETA MIGRAZIOAK

Cooperación internacional

Kristau komunitatearen eta orokorrean gizarte osoaren sentsibilizazioa, parte-hartzea eta mobilizazioa sustatzen dira, Iparralde eta Hegoaldearen artean harreman bidezkoagoak bideratzeko. Hiru ildo lantzen dira: Migrazioak (kultura artekotasun espazioak sortzea, harrera egiten duen gizartearen parte-hartzea erraztuz eta egoera bidegabeak salatuz); bidezko merkataritza – Kidenda (Iparralde eta Hegoaldearen arteko bidezko harremanen proposamen bezala) eta tokiko kooperazio ekintza (herrien, komunitateen eta elizen artean beste era batera harremanak lantzeko ekintza eta proiektuak bultzatuz).

Informazio gehiagorako edo boluntariotza egitarauetarako:

Jar zaitez harremanetan Bilboko Elizbarrutiko Caritasekin e-postaz caritabi@caritasbi.org edo telefonoz 94 402 00 99, eta behar duzunaren inguruko informazioa emango dizugu. Boluntario izan nahi baduzu, jaso ezazu informazioa hemenDohaintza bat egin nahi badiozu Cáritas Bizkaiari, orri honen bidez egin dezakezu.