Noticia20/05/2022

Auzolana II-ren esperientzia berri bat

Aurten ere, Caritas Bizkaiak eta Jesuitasek bat egingo dugu Eusko Jaurlaritzak bultzatutako babes komunitarioko proiektuarekin (Auzolana II). Frantzisko Aita Santuaren deialdiari erantzuteko aukera izan da, eliza eta gizarte gisa, harrera-lur bihurtzeko eta beren herrialdeetatik alde egitera behartuta dauden gure anai-arrebekin elkartzeko kultura bultzatzeko.

Babes Komunitarioaren proiektuak, Kanadako ereduan inspiratuta eta Errefuxiatuei buruzko Mundu Itunak Estatuen nazioarteko babesa eskuratzeko bide segurutzat aitortuta, herritarrei errefuxiatuak hartzeko eta integratzeko lanean zuzenean parte hartzeko aukera ematen die.

Bilboko Pastoral Barrutietako batekin izandako lehen bileran, proiektua zertan zetzan azaldu zitzaien eta babeserako tokiko taldeak (boluntarioez osatua eta Caritas Bizkaiak kontratatutako pertsona batez lagundua) birfinkatutako familiaren harreran, babesean, sustapenean eta integrazioan duen garrantzia nabarmendu zen. Bilera horretan 9 pertsonako talde eragile bat eta 12 pertsonako beste talde bat eratu ziren, talde eragileari laguntza emateko eskaini zirenak.

Joan den maiatzaren 6an familia berri bat iritsi zen gure erkidegora: 5 kide, aita, ama eta 5,4 eta 3 urteko 3 adingabe. Boluntarioen taldeko kide batzuek urduritasunez, ilusioz eta nekez hartu zituzten lehen une horretan. Oso une hunkigarria izan zen, non familiak, harrerarekin harrituta eta esker onez, bere etxe berria eta bidelagun berriak ezagutu zituen. Itxaropenez beteriko bideari ekingo diogu, eta familiak eta bertako babesle taldeak esperientziak eta bizitza partekatuko ditugu.

Izan gaitezen gure gizartean itxaropen-seinale bat bilatzen dutenak hartu, babestu, sustatu eta integratzen dituzten komunitateak.